FANDOM

Urmările Dramei Totale
Urmările logo.png
Prezentatori Blaineley, Bridgette și Geoff
Comentatori Beth, Cody, Courtney, Eva, Ezekie, Harold, Justin, Katie, Noah, Sadie și Tyler
Sezon de Debut Acțiunea Dramei Totale
Sezoane Apariție Acțiunea Dramei Totale
Turneul Mondial Al Dramei Totale

Studioul Urmărilor este locația unde concurenții eliminați din Acțiunea Dramei Totale și Turneul Mondial Al Dramei Totale vin ca și invitați speciali povestind experiența lor din timpul competiție, apoi alăturându-se Galeriei Arahide, pentru a comenta subiectele din tema zilei.

Sumar Edit

Urmările Dramei Totale este o emisiune TV sau numită și Talk Show care și-a început difuzarea în timpul sezonului doi, incluzând și sezonul trei. Această emisiune apare după un număr de 6 episoade difuzate dintr-un sezon. Emisiunea cuprinde doi prezentatori în cel de-al doilea sezon și trei în cel de-al treilea sezon. Apoi, în partea dreaptă se află comentatorii originali, alăturându-se apoi și ceilalți concurenți suplimentar, pe rol secundar. Locația emisiunii este compusă din mai multe încăperi, dar cele mai importante sunt doua două dintre ele: Platoul emisiunii este încăperea principală, unde se susține acțiunea emisiunii. Este compusă de un podium principal cu 5 canapele. Două pe laterelele stânga și lateralele dreapta: două pentru comentatori și două pentru invitații speciali. Cea de-a treia canapea este pentru gazda emisiunii. Cea de-a două încăpere principală este Camera Verde. În ea sunt ținuți invitații emisiunii fiind chemați pe rând în platou și pe post de confesional. Este dotată și cu mâncare.

Acțiunea Dramei Totale: Urmările Edit

ADT - Urmările - logo.png

Turneul Mondial Al Dramei Totale: Urmările Edit

TMADT - Urmările - logo.png

Episoade Edit

Melodii Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki