FANDOM

Statueta Chris Aurit
Statueta.png
Simbolul sezonului Acțiunea Dramei Totale
Prima persoană Trent
Ultima persoană Courtney

Statueta Chris Aurit este un simbol folosit la Ceremonia Premierilor Dramatice în Acțiunea Dramei Totale.

Pe tot parcursul sezonului, Chris schimbase tot ce ținea de locație și de ceremonia de eliminare. Ca simbol de imunitate, Chris aduse un altul nou: o statuietă aurită cu chipul său. Cei care sunt salvați de eliminare primesc unul la ceremonie. Statueta a fost oferită timp de 23 de episoade.

În episodul Distracție La Maxim În Japonia, într-un filmuleț postat de Chris în care apare unii concurenți filmați din sezonul precedent, și statuia pe tava purtată de Bucătar la ceremonia de eliminări.

În episodul Mine Și Minereuri, Chris îi supune pe noii concurenți ai sezonului la o probă într-o mină unde să găsească o Statuie Chris Aurită, fiecare cu culoarea echipei.

Trivia Edit

  • Statuia este simbol de salvare doar în sezonul al doilea din serie.
  • Geoff și Bridgette sunt singurii concurenți din sezonul 2 care nu au primit niciodată o statuie.
  • Gwen și Trent sunt primii concurenți care primesc statui.
    • Coincidență. Bridgette și Geoff sunt cuplu și nu au primit nici unul statuia, iar Gwen și Trent sunt un cuplu care au primit deodată statui.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki