FANDOM

Sala De Mese
Sala De Mese..png
Prima apariție Mergi Ca Un Egiptean - Partea 1
Ultima apariție Ohhhhh, Drumheller

Sala De Mese este încăperea sezonului Turneul Mondial Al Dramei Totale din avion ca sală de servire a meselor principale. Pe lângă încăpere unde mâncarea este servită, camera mai este și încăperea de întâlnire generală și de susținere a probelor. Aceasta este camera separată de bucătăria Bucătarului, fiind o singură sală ce are legătură la zona de eliminare.

Prezentare Generală Edit

Sala de mese este „sora” căsuței principale și cortului de intendență. Ca și celălalte două a avut rol de loc public de mâncare și susținerea sau începerea unor probe. De data aceasta, acest loc de dejunat, prânzit și cinat a mai avut și loc de „casă” pe Ezekiel, care nu renunțase la ideea că trebuie să părăsească avionul.

Interiorul Edit

Sala de mese nu este unită cu bucătăria. Sunt două încăperi distincte și nu sunt așezate una lângă alta: sala de mese se află lângă area de eliminare, iar bucătăria (nu se știe sigur dacă Bucătarul Satâr este cel care gătește) se află lângă baie și confesional.

Bucătărie sala de mese.png

Sala de mese este o încăpere mai mică cu două mese - deși au fost trei echipe - cu scaune improvizate. Sala de mese are o trapă de ieșire și una subterană ce face legătura cu cala avionului. În fața se află o ușa ce duce la zona de eliminare. De data aceasta, bucătăria a fost separată. Este o bucătărie modernă, cu toate lucrurile necesare, unde concurenții au acces de data aceasta.

În episodul Mergi Ca Un Egiptean - Partea 1, sala apare în prezentările lui Chris concurenților. Apoi, în sala de mese, Chris face prima provocare concurenților, punându-i să cânte.

În episodul Distracție La Maxim În Japonia, concurenții sunt chemați în sala de mese pentru a li se explica proba zilei și tematica. Din vina lui Harold, explicația probei se termină și ei fuseseră aruncați din sala de mese afară din avion, urmând să cânte.

În episodul Cursa Amazoanelor, la finalul zilei, după derularea probelor, cele două echipe pierzătoare, Chris E Foarte Foarte Foarte Foarte Tare și Amazon cinau. La masă, Gwen, Sierra și Courtney cădeau de comun acord să o voteze pe Heather.

În episodul Jamaica Cea Fierbinte, după eliminarea lui DJ și dispariția echipei Victorie din concurs, echipa Chris e tare se aflasă cu cealaltă echipă rămasă, la cinat. Echipa Chris e foare tare se bucura de victorie.

În episodul Grecia Pe Bucăți, concurenții sunt chemați în sala de mese pentru a li se da noile indicații despre destinația următoare. Chris crezuse că se îndreaptă spre Italia, dar se părea că mergea spre Grecia. Acolo, sub masă, se afla Ezekiel, stând sub trapă.

În episodul Dosarele X, în sala de mese, Duncan și Courtney se certaseră, iar această îi puse în cap fostului ei iubit mâncarea.

În episodul Ohhhhh, Drumheller, Sierra pregătise un tort surpriză pentru aniversarea lui Cody. Acolo, o așteptă Alejandro, care îi arătase o poză falsă cu Heather și Cody, dormind împreună.

Trivia Edit

  • Sala de mese este singura locație ca și încăpere ce este despărțită de bucătărie.
  • Este singura ce apare de cele mai puține ori.
  • Sala de mese apare doar în sezonul trei.
  • Bucătăria apare într-un singur episod: Ohhhhh, Drumheller.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki