FANDOM

Sadie
Bibanii Distrugători
Sadiecaracter.png
Gen Feminin
Culoare păr Brunet
Culoare ochi Negrii
Eliminat IDT: În Cine Poți Avea Încredere?
Loc IDT: 16lea
Relație Justin (atracție)
Trent (atracție)
Familie Mamă, Cindy (soră), Gwen (mătușă)
Prieteni Bridgette, Gwen, Harold, Katie, LeShawna, Lindsay și Noah
Dușmani Courtney, Ezekiel și Heather
Voce Corina Cernea

Sadie, etichetată Prietena Fetei Dulci a fost membră a echipei Bibanii Distrugători în Insula Dramei Totale. Nu s-a calificat, fiind comentator a Galeriei Arahide în Urmările Dramei Totale în Acțiunea Dramei Totale. Nu s-a calificat nici în sezonul trei, fiind din nou comentator a Galeriei Arahidă în Urmările Dramei Totale în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A apărut cameo în primul episod din Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, Sadie ajunse pe insulă alături de Katie, fiind bucuroase că sunt într-o tabără de vară, leșinând la apariția lui Justin, fiind apoi tristă că era în echipă diferită de BFF-ul ei.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Sadie îl rugă pe Chris să o lase pe Katie să schimbe echipa cu Izzy, sărind apoi împreună cu ea de pe stâncă în zona sigură. În timp ce împingea cutia cu Katie, se opriseră pentru a merge la baie în pădure, neștiind de ce s-au înroșit pe fese, având mâncărimi mari. Seara, la cină, alături de Katie se șocă de cuvintele spuse despre fete de Ezekiel.

A obtinut locul 16,iar pe puntea rusinii s-a intalnit cu Katie.

In acest sezon,apare ca comentatoare,criticand-o pe Gwen pentru despartirea de Trent.Dar se impaca cu Gwen,si alaturi de ea si Katie,deschid un blog.

In acest sezon apare ca comentatoare,schimbandu-si hainele in verde,alaturi de Katie,pentru blogul lui Gwen.

In acest sezon,apare cameo in primul episod,prezentand o atractie pentru Trent.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki