FANDOM

Parașuta Rataților
Parașuta Rataților.png
Prima persoană Trent
Ultima persoană Jo

Parașuta Rataților apare sub această denumire în Turneul Mondial Al Dramei Totale, dar apare și în celălalte 3 sezoane cu scopul desfășurării probelor.

În episodul Tortură Extremă, parașuta apare pentru prima dată pentru desfășurarea probei. Proba consta în a sări din avion cu parașuta pe o canapea. Cei care participaseră fuseseră DJ și Trent. Proa fusese câștigată de DJ, iar Trent se accidentase.

În episodul Insula Dramei, Dramei, Dramei, Dramei Totale, Justin fură chile avionului Bucătarului și zburase după Lindsay. Sărise din avion și se ajută de parașută. Ajuns în fața lui Lindsay care avea banii, încercase să îi ia. Apoi Eva, Noah și Izzy îl atacaseră pe Justin, punându-i o găleată în cap. Parașuta lui se agăță de o placă, lucru cel făcuse calificat pentru sezonul doi.

În episodul Ouăle De Extraterestru, Chris aruncase pe Gwen, Trent, Duncan și Bucătar o bombă cu vopsea gelatinoasă verde, apoi Chris aterizase cu ajutorul parașutei la sol.

În episodul În Război, prima probă dată de Chris consta în a sării concurenții din avion, dar fără parașută, aidoma primului război mondial, dar la final concurenții observaseră că nu avea nevoie de parașute fiindcă nu săriseră de la înălțime, ci era un avion fals.

Parașuta a apărut pe parcursul sezonului pe un rol important, fiind prezent doar în episoadele cu eliminare.

În episodul Sus, Sus Tot Mai Sus, Jo folosise parașuta pentru a se salva din balonul cu motor.

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki