FANDOM

Noah
Popândăii Gălăgioși
Chris E Foarte Foarte Foarte Foarte Tare
Noahcaracter.png
Gen Masculin
Culoare păr Șaten închis
Culoare ochi Căprui închiși
Eliminat IDT: Rațele Și Vânătorii
TMADT: Văd Londra...
Loc IDT: 2lea
TMADT: 11lea
Familie Mamă, Tată, Frați/Surori vitregi, Verișori, Mătușă
Prieteni Cody, Eva, Izzy, Katie, Owen, Sadie și Tyler
Dușmani Alejandro, Duncan, Heather și Justin
Voce Emil Săuciuc
Adrian Moraru

Noah, etichetat Sarcasticul a fost membru al echipei Popândăii Gălăgioși în Insula Dramei Totale. Nu s-a calificat, fiind comentator în Urmările Dramei Totale în Acțiunea Dramei Totale. S-a calificat ca membru al echipei Chris E Foarte Foarte Foarte Foarte Tare în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A apărut cameo în primul episod din Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, Noah ajunse pe doc, dar lipsit de vlagă, întrebându-l pe Chris dacă primise losta cu alergiile. Apoi, adăugase un comentariu la adresa piercieng-ului lui Duncan, acesta amenințându-l că îi face unul în buză. După plasarea în echipa Popândăilor, Noah primise de la Bucătarul Satâr o porție extra de mâncare, văzându-l așa slab.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Noah nu vorbise deloc, fiind văzut în zona sigură din lac alături de Trent, apoi desfăcând cutiile cu dinții, după instrucțiunile date de Chris. Apoi, cum ajuta la luatul apei pentru jacuzzy și seara dansând cu LeShawna și Owen.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki