FANDOM

Nalba
Nalbă.png
Simbolul sezonului Insula Dramei Totale
Insula Dramei Totale:Revanșa
Prima persoană Geoff
Ultima persoană Scott

Nalba este un simbol folosit la Ceremonia La Focul De Tabără în Insula Dramei Totale și Insula Dramei Totale:Revanșa cu rol de salvare de la eliminare.

În primul sezon, Chris folosește nalba ca simbol de salvare a concurenților salvați de eliminare. Cel care nu primește o nalbă este automat eliminat din competiție, toate astea desfâșurându-se la Ceremonia La Focul De Tabără. Pe toată durata sezonului s-au acordat nalbe, cu mici excepții în unele episoade. În acest sezon ultima nalbă s-a acordat lui Owen, care câștigase premiul cel mare.

În acest sezon, nalba nu a avut rol de simbol de imunitate la ceremoniile de eliminare. Nalba apare în unele episoade - de exemplu - pe rol de mănuși de box, având total alt rol.

În sezonul al treilea nalba, a avut o singură dată rol de simbol de imunitate. În episodul Ohhhhhh, Drumheller, Chris decide să facă ceremonia de eliminare aidoma primului sezon, oferind nalbe concurenților salvați. Sierra și Heather primiseră nalbe. Ceremonia nu a fost finalizată din cauza Sierrei care provocase o explozie avionului.

Întorcându-se în Tabăra Wawanakwa, Chris folosise aceleași tradiții ca în primul sezon. Ceremonia la focul de tabără și nalba ca simbol de salvare; doar că o nalbă specială, Nalba Cu Deșeuri Toxice se oferi concurentului care fusese eliminat având efecte asupra concurentului: de exemplu, Staci rămase cheală, iar Dakota se trasformase din punct de vedere fizic.

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki