FANDOM

Mike
Viermii Mutanți
Hamsterii Eroi
NewMikeHQ.png
Gen Masculin
Culoare păr Gri
Culoare ochi Maro
Eliminat IDTR: Marele Jaf Auto
Loc INDR:6lea
DTRV: 1lea/2lea
Relație Zoey
Prieteni Zoey, Cameron, Brick, Sam, Chester, Svetlana, Vito, Manitoba Smith
Dușmani Scott, Meel, Jo, Alehandro, Courtney
Voce Cory Doran
Mike este tipul perfect, dar numai când e el însuși. El suferă de o boală rară, numita "sindromul multipersonalitate". Doar să inspire adânc și poate deveni: Chester (un bătrân arțăgos), Svetlana (o gimnastă rusă), Vito (un italian dur și bronzat căruia îi place de Anne Maria) și Manitoba Smith (un australian aventuros). De la începutul sezonului, Mike se îndragostește nebunește de Zoey, dar personalitațile sale îl împiedica sa o cucerească. Când a revenit în al cincilea sezon, el a fost însoțit de o nouă personalitate: Maleficul. Mike seamana partial cu Flint Lockwood din Cloudy with a Chance of Meatballs. El ajunge chiar în finala sezonului 5. Eliminarea lui din sezonul 4 e din cauza lui Scott, care, câștigând proba, are dreptul de a elimina un concurent. Scott îl elimină pe Mike. Înainte de asta, Scott află scecretul lui Mike, și îl obligă să-l ajute pentru a nu i-l spune lui Zoey. Cea mai puternica personalitate alternativa a lui este Mal, care se dovedeste a fi un geniu malefic, precum si un bun luptator si un manipulator excelent. Mal reuseste sa retina controlul asupra lui Mike si remodeleaza subconstientul sub propria dorinta, astfel incat sa poata accesa personalitatile alternative, iar in joc, il imita pe Mike pentru a nu trezi suspiciuni asupra planurilor sale,el este castigatorul oficial.

Also on FANDOM

Random Wiki