FANDOM

Lindsay
Popândăii Gălăgioși
Ghearele De Fier
Victorie
Hamsterii Eroi
Linsay
Gen Feminin
Culoare păr Blond
Culoare ochi Albaștrii
Eliminat IDT: Cu Sau Fără Lanț!
ADT: Rock Și Reguli
TMADT: Dragoste La Louvre
Loc IDT: 10lea
ADT: lea
TMADT: 14lea
Relație Tyler
Familie Mamă, Tată, Soră, Paula (soră)
Prieteni Alehandro, Beth, Bridgette, DJ, Izzy, LeShawna, Owen, Sadie, Trent și Tyler
Dușmani Courtney, Duncan, Eva, Heather și Jo
Voce Anca Sigmirean

Lindsay, etichetată Prințesa Hăbăucă a fost membră a echipei Popândăii Gălăgioși în Insula Dramei Totale. Apoi ca membră a echipei Ghearele De Fier în Acțiunea Dramei Totale. S-a calificat ca membră a echipei Victorie în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A avut două apariții cameo în Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, Lindsay ajunse pe insulă nerecunoscându-l pe Chris, abia după ce acesta se descrise pe el. După partajarea echipelor, ea fiind Popândău, Lindsay plânse pentru faptul că are baie comună, apoi zbierase fiindcă văzuse în gândca în cabană, unde își făcuse ochi dulci cu Tyler. Apoi, la micul dejun, Lindsay spuse că nutriționistul ei nu îi recomandă mâncarea servită de Bucătar.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Lindsay refuză să sară, imitând-o pe Heather, deși această nu o considera prietenă. După ce sărise în zona sigură, Lindsay trase carul cu Noah, fiind văzută apoi la finalul episodului îmbrățișându-se cu Heather și Beth de bucurie. Când Courtney propuse eliminarea lui Tyler, Lindsay sărise să-l apere, încercând apoi să se scoată spunând că nu este sare pe masă.

A obtinut locul 9,fiind eliminata din cauza lui Heather.

In acest sezon a aparut ca concurent la echipa Ghearele de Fier.A obtinut locul 6 deoarece s-a votat accidental pe ea.In episodul final,a votat-o pe Beth.

In acest sezon a aparut ca concurent,la echipa Victorie.A obtinut locul 14,fiind penultima eliminata de la echipa Victorie.A fost eliminata deoarece nu a castigat proba.

In acest sezon a aparut cameo in episodul 6,unde eliminat a fost Sam.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki