FANDOM

Limuzina Rataților
Limuzina Rataților.png
Prima persoană Bridgette
Geoff
Ultima persoană Courtney

Limuzina Rataților este folosită în Acțiunea Dramei Totale exact pe același rol ca Barca Rataților și Parașuta Rataților și Catapulta Rușinii, transportând pe cei eliminați din competiție.

În Generic, Gwen este în limuzină și Trent se uită la ea, fiind fotografiați de paparazzi și presupuși fani.

Limuzina este una veche, șubredă și cârpită ici-colo. Dar este transportul concurenților către Platoul Urmărilor. Limuzina la finalul episoadelor și în episoadele exclusive transportându-i pe eliminați.

În episodul Prietenii Noștri Păroși, limuzina duce ultima dată un eliminat, pe Courtney.

În episodul Urmările IV:Finalul!, limuzina este transportul lui Chris și Bucătarul de la aeroport la studiourile urmărilor.

În episodul Vânătoarea De Vedete, la decernarea unor premii,apar mai multe limuzine din care se dădeau joc concurenții primelor două sezoane.

Trivia Edit

  • Limuzina are 18 apariții în sezonul al doilea și ultimele până acum.
  • Izzy, LeShawna, Lindsay, Courtney, Owen sunt singurii concurenți care au fost în limuzină mai mult de o dată.
  • LeShaniqua este singurul non-concurent apărut în limuzină.
  • Beth și Duncan sunt singurii concurenți ai sezonului ce nu au plecat cu limuzina rataților.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki