FANDOM

Katie
Popândăii Gălăgioși
Bibanii Distrugători
Katiecaracter
Gen Feminin
Culoare păr Brunet
Culoare ochi Negrii
Eliminat IDT: Împrejurimi De-a Dreptul Groaznice
Loc IDT: 20lea
Relație Justin (atracție)
Trent (atracție)
Familie Mamă
Prieteni DJ, Gwen, LeShawna, Noah și Sadie
Dușmani Ezekiel și Heather
Voce Mihaela Gherdan
Anca Sigmirean

Katie, etichetată Fata Dulce a fost membră a echipei Popândăii Gălăgioși, apoi schimbată în echipa Bibanii Distrugători în Insula Dramei Totale. Nu s-a calificat, fiind comentator în Galeria Arahidă în Urmările Dramei Totale. Nu s-a calificat nici a treia oară, fiind comentator în Galeria Arahidă în Urmările Dramei Totale în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A apărut cameo în primul episod din Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, ajunsă pe insulă, Katie fusese foarte fericită că se află într-o tabără de vară. La departajare, Katie fusese despărțită de Sadie, fiind în echipa Popândăilor.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Katie făcuse schimb de echipă cu Izzy, sărind împreună cu Sadie de pe stâncă în zona sigură. În timp ce duceau cutiile, Katie s-a dus cu Sadie în tufișuri pentru a se ușura, însă nu văzuseră că s-au pus pe urzici, fiind toată roșie și iritată pe fese.

A obtinut locul 18 din 20,fiind eliminata deoarece ea si Sadie au facut echipa sa piarda.

In acest sezon a aparut ca comentator,criticand-o pe Gwen pentru despartirea de Trent.La sfarsitul sezonului,ea si cu Sadie s-au impacat cu Gwen,au devenit prietene si au deschis un blog toate 3.

In acest sezon a aparut ca comentator alaturi de Sadie.

In acest sezon a aparut cameo,aratand o atractie pentru Trent.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit