FANDOM

Gwen
Popândăii Gălăgioși
Boșorogii Urlători
Amazon
Vulturii Răufăcători
Gwencaracter.png
Gen Feminin
Culoare păr Brunet cu șuvițe verde închis
Culoare ochi Negrii
Eliminat IDT: Ultimul Episod, Serios!
ADT: Răscumpărarea
TMADT: Picnic Pe Întuneric
Loc IDT: 1/2ul/lea
ADT: 12lea
TMADT: 9lea
Relație Cody (atracție din partea lui)
Trent (despărțită)
Duncan (despărţită)
Familie Frate, Mamă
Prieteni Bridgette, Cody, DJ, Duncan, Katie, LeShawna, Owen, Sadie și Trent
Dușmani Courtney, Heather, Justin, Sierra și Chris McLean
Voce Adela Lazăr

Gwen, etichetată Singuratica a fost membră a echipei Popândăii Gălăgioși în Insula Dramei Totale. Apoi ca membru a echipei Boșorogii Urlători în Acțiunea Dramei Totale. S-a calificat ca membră a echipei Amazon în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A avut două apariții cameo în Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, ajunsă pe doc, Gwen ceruse să se întoarcă acasă, văzând în ce loc este adusă, rupând contractul semnat. Chris o dezamăgi, spunându-i că acelea au fost copiile, nemaiavând ce face. După ce Trent ajunse pe doc, acesta se așeză lângă ea, aruncându-și priviri amoroase amândoi. După ce merse în cabană, aceasta își făcuse primul dușman, pe Heather, și un pretendent pe care îl aruncase din cabană. După ce Duncan omorâse gândacul, Gwen rămase impresionată de el. La micul dejun, Gwen îl cunoscuse pe Bucătar, care îi turti carnea de hamburger, împrăștiindu-se pe fața ei.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, când venise rândul Popândăiilor, Gwen sărise în apă, în zona sigură, fiind apoi văzută la construirea jacuzzy-ului.

A ajuns in finala alaturi de Owen si,in cateva tari,a castigat concursul.

In acest sezon,ea e castigatoarea primului episod alaturi de Trent.Cei doi au format doua echipe.Gwen a trecut la Bosorogii Urlatori alaturi de Heather,Harold,LeShawna,DJ si Duncan iar Trent la Ghearele De Fier alaturi de Izzy,Beth,Lindsay,Justin si Owen.Cum Trent a devenit obsedat de Gwen,ea s-a saturat si s-a despartit de el.Dar Justin a obligat-o sa le spuna celor de la Ghearele De Fier sa-l elimine pe Trent si ea asa a facut.Trent a fost eliminat,iar Gwen a fost eliminata urmatorul episod,votandu-se pe ea.In urmarile 2,Gwen a fost criticata de Katie,Sadie si Courtney.Dar la finalul sezonului,Gwen se impaca cu Katie si Sadie,devin prietene si toate trei fac un blog personal.Nu se stie cu cine a votat Gwen la finalul sezonului,dar e posibil sa fi votat cu Duncan.

In acest sezon,Gwen e doar prietena cu Trent.Ea a ajuns la echipa Amazon alaturi de Heather,Courtney,Cody si Sierra.Deoarece nu mai e impreuna cu Trent,ea a devenit iubtia lui Duncan iar Courtney a fost foarte geloasa iar acum e dusman cu Gwen.A obtinut locul 9 in acest sezon,fiind eliminata in Australia si a fost votata de Courtney si Sierra

Gwen a fost cameo in acest sezon.In primul episod,o vedem in barca sarutandu-se cu Duncan.Ea a aparut si in episodul Insula Comorii,unde trebuia ca ea si Sam sa fie salvati de concurenti deoarece au fost ingropati de vii.Jo si Fulger ii gasesc,dar Dakota ii scoate din groapa,dar la eliminari,Dakota a fost cea catapultata.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki