FANDOM

Geoff
Bibanii Distrugători
Geoffcaracter.png
Gen Masculin
Culoare păr Blond
Culoare ochi Albaștrii
Eliminat IDT: Tabăra La Modă
ADT: Ouăle De Extraterestru
Loc IDT: 7lea
ADT: 15/14lea
Relație Bridgette
Familie Mamă, Tată, Patru Frați
Prieteni Bridgette, DJ, Duncan, LeShawna, Owen și Trent
Dușmani Alejandro, Blaineley și Heather
Voce Alexandru Rusu

Geoffrey „Geoff”, etichetat Cel Mai Amuzant Băiat Din Jur a fost membru al echipei Bibanii Distrugători în Insula Dramei Totale. A fost concurent fără echipă în Acțiunea Dramei Totale, fiind apoi prezentatorul emisiunii Urmările Dramei Totale. Nu s-a calificat în Turneul Mondial Al Dramei Totale, fiind în continuare prezentator. A apărut cameo în primul episod din Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, Geoff fusese al patrulea concurent ajuns în tabără, fiind tot cu ochii pe Bridgette de la apariția ei pe insulă, arătându-i interes. La finalul episodului, sugestia lui Geoff către Chris îl enervă pe Bucătar, care aruncase cu un cuțit spre el, din fericire neatingându-l.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Geoff sărise de pe stâncă în zona sigură. Nu prea fusese văzut, doar în momentul în care încercase să-și ambiționeze echipa de a lucra, încercând să facă jacuzzy-ul. La cină, Geoff încercase să calmeze spiritele dintre Eva, Ezekiel și Bridgette, la ceremonie fiind primul care primise o nalbă.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki