FANDOM

În fiecare epsiod avea câte un gen de film (cu excepția celor 4 episoade de urmare și episodului special).

Monștrii Edit

1FDG
1ADT

În acest episod concurenții au fost nevoiți să fugă pentru a se putea ascunde de monstru. Bucătarul Satâr a fost cel care controla monstrul printr-un aparat. La final, monstru se defectase în momentul în care îl ridicase pe Owen.

Extratereștii Edit

1ODE
2ODE

După micul dejun, concurenții trebuiau să găsească niște ouă de extraterestru, fiind căutață de mama extraterestru, fiind înarmată cu o mitralieră cu gelatină verde, împușcând concurenții.

Dramă Edit

1RPP
2RPP

Deși nu credeau acest lucru, Duncan dovedise că este un actor bun, făcând cel mai adevărat film dramatic, reușind să sensibilizeze aproape tot platoul, incluzând pe Heather și Bucătarul Satâr.

Plajă Edit

4ADT
1TLMM

Prima parte a filmului cu plajă a fost de a face surfing în simulator, apoi pe plaja din Tabăra Wawanakwa au construit castel din nisip și au dansat.

Cowboy Edit

Horse
Horse - Copie

Concurenții au fost nevoiți să învețe să se ”arunce„ pe un cal, apoi s-au împărțit în vaci și văcari:văcarii să prindă vacile cu lasoul, iar vacile să fugă cât pot de tare.

Prizonieri Edit

1R
2R

Concurenții au trăit ”viața de pușcăriaș”. Gwen și Lindsay au fost închise, mâncând cel mai dezgustător fel de mâncare creată de echipa opusă, apoi să încerce să evadeze din lagăre prin tunel săăat cu lingura.

Spital Edit

1DT
2DT

Concurenții au îmbrăcat ”halatul alb” și au luat postura de medic. Unii din ei au fost medicii salvatori, în timp ce alții au fost pacienții vii sau obiecte cu probleme medicate de tratat.

Groază Edit

1GD
2GD

Concurenții au trecut de partea celui mai popular gen de film: Groază. Concurenții au avut de imitat scene și criminali din filme cunoscute ca Halloween, Drujbierul, Masacrul Din Texas etc.

Dezastre Edit

2CD
1CD

Concurenții au fost supuși să îndure stresul unor calamități naturale, cel puțin provocate de Chris pentru a putea arăta realitatea, fiind nevoiți să scape de lava de vulcan și de înec.

Război Edit

1ÎR
2ÎR

Cele două echipe au avut de „luptat” de data aceasta aidoma unui război, Lindsay devenind un căpitan măreț, provocând între ei distrugeri, cel puțin teoretic, Izzy fiind cea care detonase o bombă cu vopsea.

Hoți Edit

1B
2B

Acest gen de film a fost preferatul lui Duncan, fiind pus în postura de jefuitor de bănci, victima sa oferindu-i șoc, acesta fiind paradox, caserița furată fiind noul debutant al sezonului și iubita sa Courtney.

Preistoric Edit

1LDVP
2LDVP

Concurenții rămași în concurs „s-au întors cu milioane de ani în urmă” pe vremea preistoricilor, purtându-le veșmintele și luptându-se ca și ei cu oase de animale.

Sportiv Edit

15ADT
1UTCAS

Sportul face bine la sănătate, dar și în acest lucru depinde uneori. Concurenții au devenit sportivi: unii boxeri, badmintoniști, basketbaliști și luptători de wrestling în bile de plastic și majorete.

Spionaj Edit

1FUPU1
2AUPU

Oricine și-a dorit când era mic să devină spion și agent secret. Dorința li s-a împlinit concurenților. Au fost nevoiți să-și folosească, unii, inteligența la cote mari pentru a putea trece de lasere și a intra în încăpersi securizate.

Eroic Edit

1SP
17ADT

Concurenții și-au m-ai îndeplinit un vis cu noua temă a provocării: să devină super eroi. Au fost lăsați să-i aleagă „idolul erou” și s- demonstreze de ce este capabil primind puncte pentru design și capacitatea de putere.

Basme Edit

1MDP
2MDP

Prințesa acestei probe fusese Courtney, trăind cea mai frumoasă zi de prințesă: cântând, sărutându-și prințul transformat în broască, fiind răpită de căpcăun și fiind salvată.

Mister Edit

1CSÎCP
20ADT

Romanele polițiste sunt cărți interesant, dar cel interesant este când ești pus în faptă. Concurenții au fost blocați într-un Express, fiind puși să afle vinovatul pentru „asasinarea lui Chris”.

Muzical Edit

1RȘR
2RȘR

Deși erau deja vedete participand la cel de-a doilea show al dramei totale, concurenții s-au întrecut în cântat la chitară electrică văzându-se talentul fiecăruia și în a-și arăta aerele de vedete.

Kung-Fu Edit

1UPCPO
2UPCAPO

Auto-controlul și stăpânirea sunt tehcnici care se practică în luptele Kung-Fu: asta au fost învățați concurenții. După luptele intense, au fost puși să gătească specific bucătăriei chinezești.

Spațiu Edit

23ADT
2NÎS

Chiar dacă plecarea concurenților în spațiu nu a fost adevărată, a fost simulată, trăind senzația a sute de astronauți văzându-se plutint, apoi puși într-un simulator de regurgitat.

Animale Edit

1PNP
2PNP

Un animal de companie este un lucru plăcut: un cățeluș, un iepuraș, dar nu și de data aceasta. Concurenții aveau să-și aleagă animalul dintre un urs, un rechin, un raton sau un cameleon, dresându-i.

Aventură Edit

1PDPP
2PDPP

Pirații se credeau a fi doar în povești. Ultimii doi concurenți și finaliștii, Beth și Duncan au fost răpiți de pirați (Chris McLean și Bucătarul Satâr), fiind supuși la probe dezgustătoare pe puntea unei nave fictive.

Also on FANDOM

Random Wiki