FANDOM

Duncan
Bibanii Distrugători
Boșorogii Urlători
Chris E Foarte Foarte Foarte Foarte Tare
Vulturii Răufăcători
Hamsterii Eroi
Duncancaracter
Gen Masculin
Culoare păr Brunet cu creastă verde
Culoare ochi Albastru deschis
Eliminat IDT: N-am Ajuns Încă?
ADT: Urmările IV: Cine Vrea Să Aleagă Milionarul?
TMADT: Mergi Ca Un Egiptean - Partea 1
TMADT: Safari În Africa
Loc IDT: 4lea
ADT: 1/2ul/lea
TMADT: 5lea
Relație Courtney (despărțit)
Gwen (despărţit)
Familie Mătușă, Verișori, Frați, Tată, Bunică, Mamă
Prieteni Beth, Geoff, Gwen și Owen
Dușmani Alehandro, Bridgette, Cody, Courtney, Harold, Heather, Justin, LeShawna, Lindsay, Noah, Trent, Tyler, Chris McLean și Bucătarul Satâr
Voce Adrian Moraru

Duncan, etichetat Delicventul a fost membru al echipei Bibanii Distrugători în Insula Dramei Totale. Apoi ca membru în echipa Boșorogii Urlători în Acțiunea Dramei Totale. S-a reîntors pe post de concurent părăsind concursul, întorcându-se apoi ca membru al echipei Chris E Foarte Foarte Foarte Foarte Tare în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A avut 2 apariții cameo în Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, Duncan ajunge pe insulă ascultând muzica rock dată la maxim, venind în concurs din școala de corecție, Chris fiind avertizat de acest lucru. Văzând-o pe Heather, îi flirtă cu ea, fiind doar o plictiseală. Ajuns pe doc începuse să aibă conflicte cu Noah care se legase de pierce-ul său, cu Harold, după ce fusese plasat în echipa Bibanilor.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Duncan sărise în apă în zona bună, din cauza a doi concurenți pierzând proba. Făcând parte din echipa total dezorganizată, se certase cu Tyler pentru ciocan, lovindu-l pe Harold în kiwi din neglijența lor. Seara, la cină, Duncan propuse pe Courtney și DJ la vot, însă rămase pe ideea cu Courtney. La ceremonia de eliminare, Duncan îi spuse lui Ezekiel că mai are multe de învățat despre lumea reală, primind al doilea simbol de salvare.

În Somnul Cel Lung, după trezirea bruscă, Duncan încearcă să o oprească pe Eva să-l bată pe Chris, fiind printre ultimii cinci care rămaseră treji. Apoi, îi făcuse o glumă lui Harold, adormind în toaletă, pierzând proba La ceremonia de eliminare, Duncan primise prima nalbă.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki