FANDOM

Dupa cum vedeti au fost 6 sezoane,dar a venit si al saptelea pe o insula noua bantuita de fantome. In acest sezon vor fi 14 concurentii noi. Reguliile sunt aceleasi: sa suporte mancarea groaznica ,bucatarul si probele aduse de Chris Mcleen. Acest sezon va avea o intorsatura de situatie: Chris McLeen v-a fi concurent ,iar bucatarul satir v-a fii prezentator . Premiul este altul si acelasi in acest sezon : 1 milion de dolari si sansa de a prezenta sezonul 7 alaturi de Chris Mcleen. La finalul probelor concurentii vor vota pe cine vor sa elimine. Cei care raman ,adica supravietuesc ceremoniei de eliminare vor primi "Bezeaua Invincibilitati" iar pierzatorul v-a fi aruncat in tunul rusini. Noul sezon v-a fi astazi in italia ,iar in Romania in primavara anului 2015 .Primul eliminat v-a fi Bernando si castigatorul/castigatoarea sezonului 6 v-a fi Amy una din "Gemenle Tunet ".Sezonul 7 se v-a numi probabil Drama totala New Stars. Va multumesc pentru ca cititi informatiile in legatura cu drama totala va voi tine la curent in continuare.

Also on FANDOM

Random Wiki