FANDOM

Dramă Totală
Țară de origine Canada
Gen Animație/Comedie/Dramă/Acțiune/Reallity Show
Canal de difuzare Cartoon Network
Creator Tom McGills și Jennifer Pertsch

Dramă Totală este o serie de animație canadiană creată de Tom McGills și Jennifer Pertsch, difuzat pe Cartoon Network.

Idt loggggg.png

Insula Dramei Totale este primul sezon din serie ce are în vedere 22 de adolescenți pregătiți să se lupte pentru 100.000$ în Tabăra Wawanakwa. Acești tineri au fost împărțiți în două echipe: Bibanii Distrugători și Popândăii Gălăgioși. Cele două echipe se vor confrunta la fiecare trei zile, iar echipa pierzătoare va vota un membru. Concurentul eliminat nu va primi simbolul imunității - nalbă - ci va păși pe Puntea Rușinii și va lua Barca Rataților, părăsind insula. Acest proces continuându-se până când ultimul va câștiga 100.000$.

Pentru mai multe informații despre această secțiune vizitând: Episoade

Adt logoo.png

Acțiunea Dramei Totale este cel de-al doilea sezon al seriei, având ca și locație nouă Platourile De Film Abandonate undeva in Toronto, Ontario. Dintre concurenții originali, doar 15 au participat la show, fiind împărțiți în două echipe: Boșorogii Urlători și Ghearele De Fier. Echipele au concurat pe teme de film. Fiecare confruntare avea o echipă pierzătoare, care elimina un cocurent. Concurentul eliminat nu beneficiase de Statueta Chris Aurit, pășind pe Aleea Rușinii, luând Limuzina Rataților. Ultimul concurent rămas în competiție, primise 1.000.000$.

Tdwt logo.png

Turneul Mondial Al Dramei Totale este cel de-al treilea sezon al seriei, găzduind 15 concurenți originali și 3 concurenți noi, concurând pentru 1.000.000$, fiind împărțiți în trei echipe: Amazon, Chris E Foarte Foarte Foarte Foarte Tare și Victorie făcând turul lumii în avion. Tema acestui sezon este muzica, concurenți fiind obligați să cânte în fiecare episod petru a nu eiminat. În urma provocărilor, echipa care ieșea pe ultimul loc elimina un concurent. Concurentul eliminat nu beneficiase de Punga De Alune, în schimb luase Parașuta Rataților suportând Căderea Rușinii.

IDTR.png

Insula Dramei Totale: Revanșa este cel de-al patrulea sezon al seriei, având din nou locația în Tabăra Wawanakwa. Cei mai noi 13 concurenți, împărțiți în cele două echipe Șobolanii Toxici și Viermii Mutanți, aveau să se lupte pentru 1.000.000$ plus o misiune opțională: de a găsi un simbol de imunitate la ceremonia de eliminare: Cap De Chris McLean Autentic. În urma provocărilor, echipa pierzătoare va vota un coleg de echipă. Cei salvați primesc o nalbă, iar eliminatul va primi Nalba Cu Deșeuri Toxice, luând apoi Catapulta Rușinii.

Generic Edit

Pentru mai multe înformații despre această secțiune vizitând: Generic

Vreau Să Fiu Faimos de Graeme Cornies si Dawna Toews

Tată, mamă, sunt sănătos,
La voi mă tot gândesc
Ce vreau să fiu m-aţi întrebat
Răspunsul azi l-aţi aflat
Căci vreau să fiu faimos.

Vreau să locuiesc lânga soare,
Eu voi lua câştigul cel mare,
Orice poţi sa faci, nu m-oprește nimic,
Cândva voi reuşi
Căci vreau să fiu faimos.

Na na na na na na na na na na na na na na na!
Eu vreau să fiu,eu vreau să fiu,vreau să fiu faimos.

Trivia Edit

Also on FANDOM

Random Wiki