FANDOM

DJ
Bibanii Distrugători
Boșorogii Urlători
Victorie
DJcaracter.png
Gen Masculin
Culoare păr Șaten închis
Culoare ochi Negrii
Eliminat IDT: La Pescuit Cu... Drujba!
ADT: Gradele De Groază
TMADT: Jamaica Cea Fierbinte
Loc IDT: 9lea
ADT: 11lea
TMADT: 12lea
Familie Mamă, Frați
Prieteni Beth, Bridgette, Cody, Duncan, Geoff, Gwen, Harold, Katie, LeShawna, Lindsay, Owen, Trent și Tyler
Dușmani Alehandro, Courtney și Bucătarul Satâr
Voce Petre Ghimbășan

Dophen Joseph „DJ” , etichetat Cărămida Casei Cu Inimă a fost membru al echipei Bibanii Distrugători în Insula Dramei Totale. Apoi ca membru în echipa Ghearele De Fier în Acțiunea Dramei Totale. S-a reîntors ca membru al echipei Amazon în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A avut 2 apariții cameo în Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, DJ ajunse al doilea pe insulă, fiind dezamăgit de locația care nu seămâna cu ce a văzut pe pliant la înscriere, apoi împreună cu Bridgette a oprito pe LeShawna pentru a-l pocni pe Harold. După plasarea lui în echipa Bibanilor, el discutase cu Katie la masă despre prima lor provocare.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, DJ refuzase să sară de pe stâncă, fiind prima găinușă fricoasă, fiind eliminat în locul lui și a lui Courtney, Ezekiel.

În Somnul Cel Lung, DJ nu vorbise deloc, fiind văzut legându-se de copac pentru a rămâne treaz, apoi căzând cu copac cu tot. Participase apoi la scandalul provocat de Eva, votând-o în cadrul ceremoniei.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki