FANDOM

Cody
Popândăii Gălăgioși
Amazon
Codycaracter.png
Gen Masculin
Culoare păr Șaten
Culoare ochi Albastru deschis
Eliminat IDT: Vânătoarea De Căprioare Cu Arme Cu Vopsea
TMADT: Pumn În Hawaii
Loc IDT: 18lea
TMADT: 3lea
Relație Gwen (atracție din partea lui)
Sierra (atracție din partea ei)
Familie Mătușă, Mamă, Tată
Prieteni Beth, DJ, Gwen, Harold, Heather, Justin, Noah, Owen, Sierra, Trent și Tyler
Dușmani Alejandro, Blaineley, Courtney și Duncan
Voce Paul Zurbău

Cody Emmett Jameson Anderson, etichetat Maniacul Tehnologiei a fost membru al echipei Popândăii Gălăgioși în Insula Dramei Totale. A fost comentator în Galeria Aragidă în Acțiunea Dramei Totale. S-a reîntors ca membru al echipei Amazon în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A apărut cameo în primul episod din Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, ajuns pe doc, Cody se bucură de prezența fetelor, prima „pretendentă” fiind LeShawna, care îi spuse din start că șansele sunt zero, apoi întrebând-o pe Eva ce are în sacoșa grea lăsată pe piciorul lui, spunându-i că are haletere. El a fost plasat în echipa Popândăilor. Când fiecare echipă merse la cabana sa, Cody intrase după Gwen în cameră, încercând flirtul la ea, fiind aruncat afară de Gwen lovindu-se de pământ.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Cody se sperie în momentul de ceartă dintre LeShawna și Heather, sărind apoi de pe stâncă în zona sigură. A fost văzut apoi cântând cu echipa lui și construind jacuzzy-ul. Seara, la cină, Cody a fost văzut cu Noah la masa Bibanilor în momentul în care Ezekiel își făcuse dușmance pe Eva și Bridgette, apoi făcând un toast pentru victoria lor la petrecerea de la jacuzzy.

În Somnul Cel Lung, Cody nu se trezise bine și fusese speriat de Eva, care se enervase că acesta avea intenția să-i atingă aparatul. După fuga de 20 km, Cody adormise pe popoul lui Owen, care îl trezise printr-un gaz dat de acesta, trezindu-se dimineața din cauza lui Noah care îl săruta pe ureche, trezindu-se șocat.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki