FANDOM

Ceremonia La Focul De Tabără
Ceremonia La Focul De Tabără.jpg
Prima echipă Bibanii Distrugători
Ultima echipă Popândăii Gălăgioși

Ceremonia La Focul De Tabără este o ceremonie de eliminare care se desfășoară în fața unui foc de tabără. După ziua de probe, echipa eliminată va fi prezentă la ceremonie. În urma voturilor din Toaleta Confesională, concurentul cu cele mai multe voturi va pleca din competiție. În timpul ceremoniei se vor derula niște pași de fiecare dată: cei care sunt salvați primesc o nalbă, iar eliminatul va păși pe Puntea Rușinii și va lui Barca Rataților plecând din tabără definitiv.

La începutul sezonului 1, s-au format două echipe: Bibanii Distrugători și Popândăii Gălăgioși. Echipa pierzătoare în urma probelor vor fi trimiși seara la ceremonia de eliminare, în timp ce echipa câștigătoare primește invincibilitate și nu vor lua parte la ceremonie. După dizolvarea echipelor din episodul Nu Riști, Nu Câștigi, toți concurenții rămași participau la ceremonie.

În episodul Ohhhhhh, Drumheller, Chris a înlocuit Ceremonia Cu Mâncare De Avion cu ceremonia din primul sezon, dar eliminând docul rușinii și barca rataților.Din cauza Sierrei, ceremonia nu se sfârși fiindcă Avionul explodă.

Ceremonia La Focul De Tabără
Ceremonia La Focul De Tabără.png

Întors pe insulă, Chris introduse o serie nouă de concurenți, dar tabieturile din tabără rămaseră, doar că în timpul eliminării, Chris introduse un simbol pentru eliminat, nalba cu deșeuri toxice.

Ceremonia La Focul De Tabără

Toate-Stelele Dramei Totale Edit

Trivia Edit

  • Câteva ceremonii de eliminare la focul de tabără au fost unicate:

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki