FANDOM

Cap De Chris McLean Autentic
Cap De Chris McLean Autentic logo.png
Simbolul sezonului Insual Dramei Totale:Revanșa
Prima persoană Scott
Ultima persoană Scott

Cap De Chris McLean Autentic este un simbol folosit la Ceremonia La Focul De Tabără în Insula Dramei Totale:Revanșa.

Cap De Chris McLean Atentic este un simbol nou apărut în cel de-al patrulea sezon, ascuns de Chris în tabără, fiind căutat de concurenți. Cel care îl găsește îl poate folosi în cazul în care este eliminat și se poate salva de la eliminare.

În episodul Mai Mult!Mai Rău!Mai Brutal!, Chris le prezintă concureților această posibilitate de salvare, lucru care l-a impresionat cel mai mult pe Scott.

În episodul Adevăr Sau Rechini Mutanți, Scott începuse căutarea simbolului, dar nu-l găsise.

În episodul Gustul Trădării!, la Ceremonia La Focul De Tabără, Dawn fusese eliminată. Ea scoase din sac un cap de chris mclean autentic pentru a se salva, dar fără să știe, Scott îi scoase sigiliul anulându-i puterea de a salva-o, având Scott sigiliul pe simbolul creat de el.

În episodul Insula Comorii, capul de chris mclean apare pentru ultima dată tot în posesia lui Scott, ajutat de Zoey. La ceremonia de eliminare, în urma voturilor, Scott fusese desemnat eliminat, dar se salvase cu simbolul, fiind eliminată Dakota.

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki