FANDOM

Cabana
Cabane.jpg
Cabane 2.jpg
Prima apariție Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1
Ultima apariție Creier Contra Mușchi

Cabanele sunt mici căsuțe din lemn, specific în tabere, unde concurenții au dormit pe durata sezoanelor Insulei Dramei Totale și Insulei Dramei Totale:Revanșa.

În primul sezon, fiecare echipă a avut o cabană:

Fiecare cabană era împărțită în două camere: o cameră a fetelor și o cameră a băieților. Fiecare cameră avea 3 paturi suprapuse.

În episodul O Masă Deloc Copioasă, după dizolvarea echipelor, fetele ramaseră în cabană Popândăilor, iar băieții în cabana Bibanilor.

În cel de-al patrulea sezon, noii concurenți au fost aduși în Tabăra Wawanakwa. În acest sezon lucrurile trebuiau să aibă altă întorsătură: O cabană fusese schimbată cu o vilă de lux. În urma probelor, echipa câștigătoare stătea în vilă, iar cea pierzătoare în cabană. După distrugerea vilei, ea fusese schimbată cu o altă cabană, încât fiecare echipă primise cabană:

Fiecare cabana era împărțită în două camere: o cameră a fetelor și o cameră a băieților. Fiecare cameră avea 2 paturi suprapuse.

În episodul Marele Jaf Auto, cabana viermilor mutanți fuseseră distrusă.

Trivia Edit

  • Cabanele sunt singurele locuințe din dramă totală ce apar în mai mult de un sezon.
  • Ezekiel, Staci și Dl.Nucă De Cocos sunt singurii concurenți ce nu au stat vreodată în cabană peste o singură noapte.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki