FANDOM

Bridgette
Bibanii Distrugători
Victorie
Bridgettecaracter.png
Gen Feminin
Culoare păr Blond
Culoare ochi Verzi
Eliminat IDT: De-a V-ați Ascunselea Pe Furiș
ADT: Ouăle De Extraterestru
TMADT: Bun Venit În Yukon
Loc IDT: 11lea
ADT: 15/14lea
TMADT: 16ul/lea
Relație Geoff
Ezekiel (atracție din partea lui)
Alejandro (atracție)
Familie Mamă
Prieteni Beth, Courtney, DJ, Geoff, Gwen, Harold, LeShawna, Lindsay, Owen, Sadie și Trent
Dușmani Alejandro, Blaineley, Duncan, Eva, Ezekiel și Heather
Voce Ilinca Ghimbășan

Bridgette, etichetată Fata Surfer a fost membră a echipei Bibanii Distrugători în Insula Dramei Totale. A fost concurentă fără echipă în Acțiunea Dramei Totale, fiind apoi prezentatoarea emisiunii Urmările Dramei Totale. A fost membră a echipei Victorie, fiind apoi prezentatoarea emisiunii Urmările Dramei Totale în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A avut 2 apariții cameo în Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, Bridgette rămase dezamăgită de faptul că nu putea face surfing văzând condițiile care nu existau pentru acest lucru. Alăturându-se lângă ceilalți, Geoff o salută, făcându-i ochi dulci, apoi Beth făcând cunoștiință cu ea. Apoi, Bridgette, alături de DJ o calmase pe LeShawna când aceasta se îndreptă spre Harold pentru al pocni. Apoi, la departajarea echipelor Bridgette fusese pusă în echipa Bibanilor, fiind fericită că Geoff era colegul ei.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Bridgette fusese prima din echipa ei care sărise de pe stâncă în apă în zona sigură, așteptâdu-și apoi colegii. Apoi, după pierderea probelor, în căsuța principală, Bridgette alături de Eva se enervă pe Ezekiel pentru cuvintele spuse despre fete, votându-l în cadrul ceremoniei de eliminare.

În Somnul Cel Lung, Bridgette nu este văzută vorbind, fiind al doilea concurent care adormise, apoi fiind văzută la cabană unde stătea afară văzând-o pe Eva nervoasă din cauza pierderii MP3 Playerul.

A obtinut locul 10 deoarece a fost votata pentru ca era buna la sport.

In acest sezon,a fost eliminata prima,alaturi de Geoff,deoarece se sarutau pe tot parcursul primului episod.Au aparut ca comentatori in urmarile episoadelor.

In acest sezon,a facut parte din echipa Victorie,fiind eliminata a treia din echipa si obtinand locul 16 din 18.A fost eliminata din vina lui Alejandro,deoarece a facut-o sa sarute un stalp.A aparut ca comentator alaturi de Geoff in urmarile episoadelor.

In acest sezon,a aparut cameo in episodul 5,unde eliminata a fost Dawn.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki