FANDOM

Beth
Popândăii Gălăgioși
Ghearele De Fier
Imageedit 1 2097184047.png
Gen Feminin
Culoare păr Șaten
Culoare ochi Negrii
Eliminat IDT: Dacă Nu Reziști...
ADT: Urmările IV: Cine Vrea Să Aleagă Milionarul?
Loc IDT: 17lea
ADT: 1/2ul/lea
Relație Brady
Harold (atracție)
Justin (atracție)
Familie Mamă, Tată
Prieteni Bridgette, Cody, DJ, Duncan, Harold, LeShawna, Lindsay și Owen
Dușmani Courtney și Heather
Voce Mihaela Gherdan
Linda Gyorgy

Beth, etichetată Câstigătoare a fost membră a echipei Popândăii Gălăgioși în Insula Dramei Totale. A fost membră a echipei Ghearele De Fier în Acțiunea Dramei Totale. A fost membră a Galeriei Arahidă în Turneul Mondial Al Dramei Totale. A apărut cameo în primul episod din Insula Dramei Totale:Revanșa.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 1, Beth este primul concurent sosit în Tabăra Wawanakwa. După sosirea lui Heather, aceasta se prezentă concurentei spunându-i că vrea să se împrietenească. Apoi, la departajarea echipelor, Beth a fost plasată în echipa Popândăilor Gălăgioși. Apoi, în Căsuța Principală, Beth îl supără pe Bucătarul Satâr când îi spuse dacă va primii toate alimentee majore pe durata ei pe insulă.

În Împrejurimi Nu Prea Grozave - Partea 2, Beth fusese singura membră a echipei ei care primise pălăria de găinușă, fiind foarte speriată de săritura de pe stâncă. Apoi, alături de echipa ei cântase de bucurie când câștigase prima probă, fiind apoi văzută strigând de bucurie alături de Heather și Lindsay pentru prima lor victorie.

În Somnul Cel Lung, după fuga obositoare, Beth fusese văzută în Căsuța Principală, alături de ceilalți concurenți. După masa bogată, Beth se puse alături de Lindsay în cap pentru a putea sta trează, apoi Heather o întrebase dacă vrea să facă parte din alianța ei, promițându-i că o va duce în finală, Beth acceptând propunerea. Beth fusese apoi adormită de praful aruncat de Bucătar.

Apariții Edit

Trivia Edit

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki