FANDOM

Alehandro
Chris E Foarte Foarte Foarte Foarte Tare
Vulturii Răufăcători
Alejandro Burromuerto.png
Gen Masculin
Culoare păr Maro
Culoare ochi Verde
Eliminat TMADT: Pumn În Hawaii
DTRV: Cursa cu obstacole fatale
Loc TMADT: 1ul/2ul
DTRV: 6lea
Relație Heather
Sadie si Katie (unilateral, pe partea lor)
Familie Tată, Mama, Julio (unchiul), Carlos, José (frate)
Prieteni Heather, Lindsay, Tyler
Dușmani Bridgette, Chris McLean, Cody, Courtney, DJ, Duncan, Ezekiel, Geoff, Gwen, Harold, LeShawna, Noah, Owen, Sierra, Cameron, Mal, Mike, Sam, Zoey
Voce Marco Grazzini
Keith Oliver
Alex House
Alehandro este unul din cei doi concurenți noi din Turneul Mondial al Dramei Totale, în cazul în care el este antagonist, precum și câștigătorul oficial. El este nemilos în competiție, și descrie ceilalți concurenți a fi nereturnabili. El își petrece majoritatea sezonului manipulând diverși alți concurenți și a îi elimina. El urăște să fie numit "Al", pentru că fratele său mai mare, Jose îl chema așa atunci când îl pierdea. El este dovedit a avea o pasiune pentru Heather, la care ea folosește pentru a profita de el în finala în cele din urmă și-l învinge, chiar dacă el încă mai câștigă. El este cauzat de mai multe eliminări ale concurenților. El a câștigat Turneul Mondial al Dramei Totale, în ciuda acțiunilor când Heather l-a împins de pe vulcan. Alejandro a câștigat când Heather i-a aruncat din greșeală manechinul în vulcan, oferindu-i victoria. El este indicat a fi pus într-un robot, din cauza deformari sale fizice și el strigă în agonie după ce a auzit vestea îngrozitoare despre banii lui care s-au ars în sus. El este unul din cei 15 concurenți originali, care nu are un cameo in Insula Dramei Totale: Revanșa, deși el este văzut în episodul 1 purtând încă costum de robot,el este castigatorul sezonului trei. E jucat de Sorin Ionescu.

Also on FANDOM

Random Wiki